حب
يا ألف مرحبا بك في منتديات حب بس أنت مش مسجل سجل وأنضم لينا ومش هتندم ولو مش هتسجل برضو ألف مليون مرحبا بيك .
حب
يا ألف مرحبا بك في منتديات حب بس أنت مش مسجل سجل وأنضم لينا ومش هتندم ولو مش هتسجل برضو ألف مليون مرحبا بيك .
حب
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

كل الحب والرومانسيه فقط في منتديات حب

الرئيسيةأحدث الصورالتسجيلدخول

ه لو تعرف الى جوايا ماكنتش قدرت تقول هتبعد وتنسانى بجد من جوايا

كاتب الموضوعرسالة
????
زائر

ه لو تعرف الى جوايا ماكنتش قدرت تقول هتبعد وتنسانى بجد من جوايا Empty
مُساهمةموضوع: ه لو تعرف الى جوايا ماكنتش قدرت تقول هتبعد وتنسانى بجد من جوايا   ه لو تعرف الى جوايا ماكنتش قدرت تقول هتبعد وتنسانى بجد من جوايا I_icon_minitimeالجمعة مايو 07, 2010 5:15 pm

ه لو تعرف الى جوايا ماكنتش قدرت تقول هتبعد وتنسانى انت مش واحد عرفته وخلاص انت حبيبي عارف يعنى ايه حبيبي يعنى قلبي وعقلي وروحى وعمري الى راح والى جاي انا مشعرفا انت عملت فيا ايه حبك جوايا حبك بيجري في دمى مش قادرة ابعد ولا قادرة انساك انا بقيت مجنونة بيك ماكتير عرفتهم وقدرت انساهم اشمعنى انت مشعرفا يمكن لانك جوايا يمكن لان قلبي خلاص بقى معاك ومش عايز يبعد عنك انا بجد مش قادرة اعيش بدونك كل لحظة حلوة كانت معاك فكراها وبفتكرها في كل ثانية بتمر عليا كل حركة منك كل ضحكة كل عصبية كل حركات الجنان هههههه كل حاجة . مشعرفا اقولك ايه بس بجد انا بحبك اوى اوى والله العظيم يارب تكون سامعنى بقلبك . فاكر والا نسيت ؟؟ Sad
????
زائر

مُساهمةموضوع: رد: ه لو تعرف الى جوايا ماكنتش قدرت تقول هتبعد وتنسانى بجد من جوايا   ه لو تعرف الى جوايا ماكنتش قدرت تقول هتبعد وتنسانى بجد من جوايا I_icon_minitimeالسبت مايو 08, 2010 2:56 am

اتمنى من الادمن حذف الموضوع لانى فهمت غلط فهمت كل حاجة غلط يارب اموت
Hamada
Admin
Admin
Hamada

مُساهمةموضوع: رد: ه لو تعرف الى جوايا ماكنتش قدرت تقول هتبعد وتنسانى بجد من جوايا   ه لو تعرف الى جوايا ماكنتش قدرت تقول هتبعد وتنسانى بجد من جوايا I_icon_minitimeالأحد مايو 16, 2010 6:35 pm

ليه بتدعي علي نفسك بالموت بس وايه الغلط في الموطوع الموضوع حلو
https://lover-story.yoo7.com
????
زائر

مُساهمةموضوع: رد: ه لو تعرف الى جوايا ماكنتش قدرت تقول هتبعد وتنسانى بجد من جوايا   ه لو تعرف الى جوايا ماكنتش قدرت تقول هتبعد وتنسانى بجد من جوايا I_icon_minitimeالإثنين مايو 17, 2010 2:31 am

لانى مش عايزة اعيش في دنيا هيا مش عايزانى ياحماده ولاحد بيحبنى فيها صعب انك تعيش وسط ناس مش بيحبوك Sad
Hamada
Admin
Admin
Hamada

مُساهمةموضوع: رد: ه لو تعرف الى جوايا ماكنتش قدرت تقول هتبعد وتنسانى بجد من جوايا   ه لو تعرف الى جوايا ماكنتش قدرت تقول هتبعد وتنسانى بجد من جوايا I_icon_minitimeالإثنين مايو 17, 2010 2:45 pm

انا نفسي الصراحه اعرف ايه الي مكرهك في الدنيا كده ممكن لو تكلميني علي الميل وتحكيلي يمكن اعرف اعمل حاجه واحللك مشكلتك ايميليmeeeeeedo1@yahoo.com
https://lover-story.yoo7.com
????
زائر

مُساهمةموضوع: رد: ه لو تعرف الى جوايا ماكنتش قدرت تقول هتبعد وتنسانى بجد من جوايا   ه لو تعرف الى جوايا ماكنتش قدرت تقول هتبعد وتنسانى بجد من جوايا I_icon_minitimeالثلاثاء مايو 18, 2010 12:32 am

Hamada كتب:
انا نفسي الصراحه اعرف ايه الي مكرهك في الدنيا كده ممكن لو تكلميني علي الميل وتحكيلي يمكن اعرف اعمل حاجه واحللك مشكلتك ايميليmeeeeeedo1@yahoo.com

سامحنى ياحماده مش بضيف شباب انا اسفة معلشي اتمنى ماتزعلش مني

ه لو تعرف الى جوايا ماكنتش قدرت تقول هتبعد وتنسانى بجد من جوايا
صفحة 1 من اصل 1